dimarts, 29 de maig del 2007

Calma

2 comentaris:

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Maco i adequat pel moment que ens toca viure.

TInc una història especial amb aquesta cançó de JM Serrat: l'única vegada que l'he vist i sentit en directe va ser a Madrid, quan jo tenia 20 anys i era allà perdent un any de la meva vida.

Sentir-lo, en català, lluny de casa, i amb una cançó com aquesta, posa la pell de gallina a qualsevol.

Salutacions cordials

Víctor Pàmies
[Raons que rimen]

Josep Maria ha dit...

Gracies Víctor. T’entenc i de debò. Jo el primer concert en viu d'en Serrat el vaig viure a Bòston fa uns 13 anys. Aquesta " Pare " va ser una de les peces. Va actuar al auditori de Berklee college of Music durant els anys que vaig viure en aquesta bonica ciutat de USA, per mi la millor junt amb San Francisco on hi ha la Berkeley que no tes res a veure.

Ha estat un college amb molts fruits:

Quincy Jones
Joey Kramer (Aerosmith)
Brad Whitford (Aerosmith)
Juan Luis Guerra

i altres
http://www.berklee.edu/alumni/prominent_alumni.php

Salut amic