diumenge, 8 de juny del 2008

POLOLUNYA


l'ilusió omple el país. Per primer cop en la seva història, la NOSTRA selecció està a la fase final de la màxima competició continental. Hi ha, això sí,
uns trànsfugues, ( Puyol, Xavi, Sergi Garcia, Cesc F., Capdevila, F. Navarro ). Que foten aquests a la selecció espanyola?
Faré una queixa formal al collons del Sr. Collins. O som "Polacos" o alguna cosa falla.

Avui juguem contra Alemanya


Bé, jo ja tinc el meu equip per aquesta Eurocopa, espero el Sr. Collins no em falli.


6 comentaris:

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Molt bo, Josep Maria.

Estàs recuperant, amb l'assiduïtat, aquella fina ironia que ens feia venir i tornar a venir al teu blog.

Llàstima que no podrem seguir el nostre equip perquè des del nostre poble no es veu la Cuatro. Quins temps aquells que els esdeveniments importants es feien tots per la UNO (O era LA ÚNICA?)

Salut, company!!

Josep Maria ha dit...

Jaja, era la UNICA GRABDE Y LIBRE home. Bé, la veritat és que un cop he entrat al meu bloc per editar el 13r missatge desprès de molt temps, no puc evirtar de continuar, és com les drogues, No vol ir que demà el torni a deixar paradet jeje,

Una abraçada i gracies, es un plaer.

He de fer un comentari al teu bloc, he llegit un post preocupant teu abans de sortir de casa a les 5, vaig a veure si has aclarit alguna cosa o no.

Josep Maria ha dit...

collons , quina poca pràctica de teclat. Volia dir UNA GRANDE Y LIBRE i volia dir 1er missatge.

Josep Maria ha dit...

Victor, no sé com, però jo enganxo la 4?????????? volies dir la 4??????????

Víctor Pàmies i Riudor ha dit...

Enganxes la Cuatro? La que abans era el Canal Plus? Doncs, no. A casa
només: TV1, TV2, TV3, C33, Telecinco i A3. I para de comptar.

No tindràs un satèl·lit per allà amagat?

Josep Maria ha dit...

Tinc un plat a la teulada, ja hi era quan vaig comprar la casa, no he tocat res. A veure si ara em desconectaran...................