dissabte, 7 de juny del 2008

VALLROMANES - BLANES - (GIRONA - NO)

Avui fa just una setmana, es va organitzar la "Vallromanes - Blanes - Girona" des dels Trinxacadenes. Una sortida en BTT fantàstica. Vam sortir des de Vallromanes direcció Can Rabassa, per enfilar el Camí de Can Nadal fins a Sant Bartomeu, seguint cap a Coll de Parpers. 19 "beteteros" amb les seves respectives companyes de dues rodes. El temps.... el més adient per anar en bicicleta, núvol i sense pluja o algun plugim esporàdic. Abans de començar a pujar cap el Santuari del Corredor, fem una trialera i corriols. Som dalt el Corredor on aprofitem per carregar els bidons i menjar un entrepà, algú fa un cigarret. Baixada del Corredor, per pujar per la part més dura del trajecte, cap a Sant Martí de Montnegre (parada descans), seguim cap al coll de Can Benet, baixem a Horsavinyà, Tordera i agafar la riera fins a Blanes.

Arribant a Blanes per la riera, estem baixant a una mitja de 45 km hora, manca aproximadament un Km per arribar, de sobte un africà moreno davant nostre amb un "ferro" , ( es diu de la bicicleta la qual no és adequada per anar amb bicicleta ) l'africà es tomba , ens veu venir a tota "pastilla", comença a pedalejar com un desesperat per a que no el passem, pedala i mira enrere, nosaltres pedalem mirant endavant, arribem a Blanes, no l'hem agafat, l'africa s'atura saltant de la bici i tirant-la al terra, ens mira i diu "SOY BUENO EH".

Total 73,8 KM fets amb 5 hores 10 minuts de pedalada ( 7 hores acumulat-aturades ). Els 19 van acabar la ruta. L'endemà tocava Blanes - Girona, però la forta pluja va crida a cancel.lar la sortida. Tornem a Vallromanes