dilluns, 24 de setembre del 2007

Vallromanes, 23 de Setembre - Dia de la bicicleta

Ahir, ens vam reunir un grapat de gent al camp de futbol, on anàvem a gaudir d'un dia sense cotxe i treure al carrer la quantitat més possible de bicicletes. La festa o mitja jornada consistia en un petit recorregut de 4 km, desprès unes proves per als més menuts, i a la fi ,una sortida una mica més llarga pel qui s'hagués quedat amb més ganes de pedalar.

Les proves pels més menuts havien de tenir lloc al camp de futbol, on faríem un petit circuit per que hi gaudisin una bona estona. Malauradament no va ser així,,,,,,, un moment, no hauria de dir malauradament, sinó afortunadament!!!!!!!!!!!!!! doncs s'hi estava jugant un partit de futbol, i respectant el camp de futbol vam muntar el circuit a la pista de basket davant de la pista de tenis.









Van participa
r més d'una cinquantena de ciclistes. Es va oferir uns quans entrepans i beguda que va venir molt bé. En poques paraules esperem que ahir ajudéssim a reduir un xic les emissions i gaudir d'un aire més pur. Durant la mitja jornada, Lurdes Prims va llegir el manifest i també es va fer el sorteig d'una bicicleta per part de Bikeromanes i l'ajuntament.

L´acte es va fer amb la col·laboració dels Trinxes ( Trinxacadenes ) i Bikeromanes que va facilitar bicicletes pels qui no en tenien.

































Visca el dia de la bicicleta i del gos



7 comentaris:

Jordi Gomara (itaca2000) ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Està bé que li facis la feina mediàtica a la Lurdes Prims (foto inclosa) ja que la seva web fa pena. T'has tornat independent potser?

Josep Maria ha dit...

Jo sols he informat d'un acte el qual no puc negar la presència de la gent. Hi és el que hi és.
Salut i cuida el gos.

Jordi Gomara (itaca2000) ha dit...

El gos de la bicicleta no parla però sap escriure, pel que podem veure. Bé, bon reportatge, llàstima que una gran part de la població ignoràvem que s'hi celebrava aquesta bicicleta. No havia estat anunciada enlloc. Sí, perdona, en un programa de Festa Major que no s'havia anunciat enlloc que havia sortit. Bé, suposo, que a la ràdio potser sí, però qui escolta la ràdio d'aquesta vila si sempre està amb música? Jo, per defecte, al meu cotxe, tinc sintonitzada Catalunya Ràdio (de la que gairebé perds la cobertura només entrar a Vallromanes, la qual cosa passa únicament en aquest poble, on perds la cobertura de totes les emissions radiofòniques pràcticament i si m'apures de les emissions televisives), i a més, clar, amb el cotxe no et quedes a Vallromanes, evidentment que l'utilitzes per moure't cap a dins i cap enfora, i la cobertura es perd a meitat de la Font de Cera, per exemple. Llavors ja em direu. I per que no surt "La Pinya" ara quan abans de les eleccions sortien una darrera de l'altra amb informació autopropagandística? Quin dessastre de poble, 10 meu!

Bé la qüestió és que et felicito per ser un dels assabentats. Jo m'he adonat d'aquesta informació a toro passat, perquè tu la publiques un cop ja s'ha celebrat (no t'estic fent la culpa, suposo que tu creies que la gent ja ho sabia), i a la porta de l'escola em pregunte alguns per què no havia estat jo a la bicicletada? I jo dic: no ho sabia que es feia, ningú ho va comunicar enlloc. I em diuen que estava al programa de Festa Major, i qui sabia que havia sortit ja el programa de Festa Major? No molta gent us ho puc ben assegurar. A on es va anunciar que havia sortit? Molts comerços ahir mateix ja no en tenien i a d'altres els quedava un parell d'exemplars amagats a sota d'altres informacions.

Bé, ja no es pot fer res. Ara sí, t'agrairia que poguessis penjar al Mural de fotografies de Vallromanes de Flickr aquestes fotografies i totes aquelles que tinguis sobre activitats a Vallromanes.

L'adreça és: Fotografies de Vallromanes

Te la copio aquí també per si falla l¡enllaç: http://www.flickr.com/groups/vallromanes

Salutacions i gràcies

Josep Maria ha dit...

Jordi, sincerament em vaig enterar de la activitat la nit abans. Em van trucar del club (trinxacadenes) del qual soc soci federat dient que era necesari que anesim a muntar el circuit de probes i que ajudesim a fer el recorregut anant algú al davant i algú al darrera amb bicicletes. Aquesta va ser la manera que vaig saber del esdeveniment i per això no ho vaig publicar abans.

Josep Maria ha dit...

Ah, ja penjare les fotos cap problema

Anònim ha dit...

La Bicicletada va ser anunciada amb falques a Ràdio Vallromanes, que es repetiren constantment des d'una setmana abans. La Pinya, des que va tornar a sortir al 2005, es publica cada tres mesos ininterrumpudament. La darrera al juliol del 2007 i la propera a l'octubre proper.
Penso que és pervers confondre a la gent amb mentides, i més, provinents d'algú que té tant temps lliure per assebentar-se de tot el que passa (i no passa)al poble.