dijous, 10 de maig del 2007

Sabeu per on vaig?



Avui he caminat descalç per casa, bé de fet, per casa sempre camino descalç, és un bon costum que tinc, i em sento que toco de peus a terra. També a la platja m’agrada caminar descalç, és un gust oi?. Desprès he sortit amb sabates al carrer per fer la meva feina del dia a dia, però hi he anat amb cotxe, tot i que les passejades amb carro les recomano a tot hom, independentment de l’afinitat política, i no cal dir per exemple que el meu fill no hi baixaria mai. Hagués pogut anar a cavall a la feina, però això ho deixo per quan el meu amic Carlos Montes em convida a pujar, però no exactament per anar a la feina.
Finalment que puc dir de la bicicleta, doncs, que cada dia intento agafar-la per donar un volt d’una horeta, és un dels meus vicis la bici, i cal aprofitar l’entorn privilegiat que tenim abans que es faci malbé.

2 comentaris:

Jordi Gomara (itaca2000) ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Jordi Gomara (itaca2000) ha dit...

Bé, però la sol·lució és fàcil, perquè no es faci malbé l'entorn privilegiat només cal votar MxV-Esquerra. No veig que sigui tan difícil només cal dipositar el vot a l'urna que posi "Esquerra". Ni més ni menys. Ja ho sabeu conciutadans, si voleu un poble preservat, que sigui una reserva natural de l'àrea metropolitana, cal votar Esquerra. Si no intentem "cuidar" un dels pocs pobles que queden encara "preservats" de la massificació de construccions, quina classe de país volem pel futur, pels nostres fills?

Jo no estic a la llista d'Esquerra, ni milito a cap partit, malgrat això els dono recolzament perquè sé que són l'única opció amb força per a tirar endavant un projecte de preservació de l'entorn natural; perquè, a més, ens agradi o no, votar Esquerra és votar útil; el nostre vot si els votem serà un vot útil. Votar altres opcions podria significar que el nostre vot no comptés per res. I sabeu per què és un vot útil: doncs molt clar, serà el partit més votat.

I això us ho diu una persona que no creu en general en la partitocràcia (en la democràcia basada en partits polítics) i que és "abstencionista de cor". Però com, actualment, no tenim una altra cosa, cal votar perquè si no ho fem seguiran manant els de sempre, els que han fet del totxo la seva manera de governar; sento dir-ho però la prova és evident.

Coneixeu algun poble en el qual quan s'arriba allò que es veu més del seu paisatge són grues?

Quina quantitat de grues hi ha a Vallromanes, en proporció als habitants? Compareu amb qualsevol poble o ciutat de Catalunya.

L'altre dia vaig estar a Mura i a Talamanca, no vaig veure cap grua. És tan difícil seguir l'exemple dels pobles que volen preservar l'entorn natural?

Ignoro quin partit governa en aquells pobles, però es que en els pobles, especialment els petits, no s'han de votar sigles, sinó persones. I en David Ricart, encapçalant la llista, representa el millor grup de persones de Vallromanes per afrontar la propera legislatura. I ho aconseguiran i tots sortirem guanyant i podrem gaudir dels resultats.

Sinó, temps al temps...